תשתית תקשורת בדירה חדשה

כשאתם בונים בית חדש או רוכשים דירה בפרויקט אתם כבר מודעים לעובדה שהרבה מאוד מערכות צריך להתאים מראש בכדי שהבניה תהיה קלה יותר ומותאמת ולא תצטרכו לבצע שינויים והתאמות לאחר שהבית יהיה מוכן. כך גם בפרויקטים של התחדשות עירונית- ברגע שמתחילים לשדרג את הבית ולשפץ אותו כדאי מאוד שתכינו את התשתיות הרלוונטיות מראש, כשאחת החשובות היא תשתית התקשורת.

חשוב לבצע התקנה של תשתית תקשורת מבעוד מועד:

את תשתית התקשורת יש לכלול כחלק מהתכנון של הבית או החידוש שלו- רכישה והטמעה של כלים רלוונטיים ומערכות שונות שמאפשרות לנהל את כל התקשורת הקיימת בבית בצורה הטובה ביותר- טלפונים, מחשבים, טלוויזיה בכבלים או טלוויזיה בלוויין ואף תשתית לקולנוע ביתית. ככל שהתשתית משוכללת ואיכותית יותר כך קיימות יותר אפשרויות טכנולוגיות של תקשורת מיטבית בבית.

כאשר מכינים את התשתית מראש אין צורך לשבור קירות לאחר מכן או לקדוח חורים גדולים בקירות שכן כל ההתקנה נעשית מבעוד מועד בשלב התכנון והבנייה וכך נחסך כאב ראש, לכלול, בזבוז של כסף ובזבוז של זמן. ברגע שמבצעים את ההתקנה של תשתית התקשורת מבעוד מועד ישנה אפשרות גם לבצע שינויים בהתאמה מבלי לייצר נזק בדירה לאחר הבניה.

היום לא ניתן למצוא אף בית ללא חיבור לאינטרנט ביתי:

היום, כאמור, אין בית בלי אינטרנט ביתי מותאם ומתקדם. בכל בית בישראל ובעולם בכלל סביר להניח שלכל אחד מדיירי הבית יש לפחות מכשיר אחד חכם שדורש חיבור פעיל לאינטרנט ולכן יש צורך בגלישה מהירה ואיכותית שתספיק לכל המכשירים של כל דיירי הבית. מעבר למכשירים החכמים האישיים של כל אחד מדיירי הבית,  יש ברוב הבתים טלוויזיה אחת לפחות וברוב המקרים מספר טלוויזיות וכמו כן גם מערכת קולנוע ביתית ועוד טכנולוגיות חדשות וחדישות. כל מכשירי התקשורת האלה דורשים חיבור מהיר יעיל ורציף לרשת אינטרנט ביתית ולצורך כך יש צורך בתשתית תקשורת מוכנה בבית או בדירה מבלי להצטרך לבצע התאמות והתקנות נוספות.

כחלק מתכנון התקנת תשתית התקשורת בבית חשוב להחליט אילו מוצרי תקשורת אתם רוצים שיהיו לכם בבית, לרכוש אותם בהתאם וגם כמובן לדאוג לרכוש חבילת גלישה מותאמת שתאפשר גלישה מהירה איכותית במחיר משתלם לכל דיירי הבית בכל אחד מהמכשירים.

בשלב הראשון מתקינים תשתית תקשורת שתאפשר את ההתנהלות של התקשורת באמצעים השונים בבית. לאחר מכן בוחרים את ספקי התקשורת הרלוונטיים שמציעים חבילות אינטרנט ביתי וגם חבילת גלישה בהתאמה. השלב הבא הוא בחירה של ספק לשירותי הטלוויזיה (טלוויזיה בכבלים או טלוויזיה בלוויין) והחלטה אם אתם מעוניינים להתקין מערכת קולנוע ביתית. לאחר שביצעתם את השלבים האלה תוכלו לרכוש את מכשירי התקשורת לפי הרצונות והצרכים שלכם- טלוויזיה, מחשב, מודם ועוד.

לעשות זה לבחור את הספק שאתם מעוניינים בשירותיו וליצור איתו קשר. חשוב להתאים את כל המוצרים ואת כל השירותים בהתאם לגודל הבית (למקרה שבו תצטרכו מגדיל טווח), לצרכים של דיירי הבית (התאמת מהירות הגלישה)  וכמובן לבצע השוואת מחירים בין הספקים השונים על מנת למצוא את החבילה ואת המוצרים הטובים, המתאימים והאטרקטיביים ביותר.

דגשים חשובים בבחירת תשתית תקשורת ביתית:

במידה ולא היתם מודעים לכך, מחודש ספטמבר שנת 2020 ישנה חובה בכל ביין חדש שנועד למטרות מגורים להתקין תשתית תקשורת מודרנית ואיכותית. תפקידה של תשתית התקשורת במבנים אלה היא לספק מענה מידי ורציף ושירותים של טלפון, קליטת רדיו, טלוויזיה ואינטרנט. על התשתית להיות מותאמת לכל ספקי האינטרנט בארץ ועל ידי כך לאפשר  לכל אחד מהדיירים לבחור את ספק התקשורת המתאים עבורו. ברגע שתשתית התקשורת מוכנה בזמן בניית מבנה המגורים או בזמן שיפוץ וחידוש של הבניין היא אינה דורשת התקנה נוספת על חשבון דיירי המבנה.

לכן, גם במצב של בנייה חדשה לגמרי של בית מגורים חדש או דירה בתוך פרויקט על הנייר, וגם כחלק מפרויקט של התחדשות עירונית על התקנה של תשתית התקשורת להיות חלק מהותי ובלתי נפרד מהתכנון של הדירה. התקנה של תשתית תקשורת מודרנית ואיכותית תאפשר לדיירי הבית לבחור את ספק ההתקשרות שלהם לפי הרצונות והצרכים שלהם וכן לרכוש את מוצרי התקשורת המתאימים עבורם ועבור הרצונות והצרכים שלהם.

  • 2212 צפיות

כתבות מומלצות עבורך:

לפרטים נוספים והתחברות מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם תיק תק
* כל השדות הינם שדות חובה
תודה!
אנחנו אוטוטו חוזרים אליכם עם כל התשובות לכל השאלות