איך לשפר את מהירות הגלישה באינטרנט

בעידן הטכנולוגי שבו אנו חיים היום כשהרבה מאיתנו עובדים מהבית ושלכל אחד מהילדים יש לפחות מכשיר חכם אחד מגיל מאוד צעיר יש צורך באינטרנט ביתי חזק ומהיר. אבל ברגע שכמה אנשים מתחברים בכמה מכשירים שונים לאותה רשת התוצאה המיידית המורגשת היא ירידה במהירות הגלישה. בכדי שהילד לא ישתגע שהסרט נתקע ובכדי שאתם לא תצטרכו באמצע פגישה לרפרש שוב ושוב את הדף כדי שהמידע הנחוץ יעלה יש כמה דברים שאתם יכולים לעשות באופן עצמאי בכדי לשפר את מהירות הגלישה באינטרנט הביתי.

 

השלב הראשון הוא לעשות בדק בית:

בכדי לשפר את מהירות הגלישה צריך להבין קודם כל מה מעט אותה. לצורך כך נדרש בדק בית שיספק לכם את המידע הדרוש ויעזור לכם לפתור את המצב.

הדבר הראשון שיש לעשות זו רשימה של כל המכשירים שמתחברים לרשת- ניידים, טאבלטים ומחשבים הם לא המכשירים החכמים היחידים שדורשים חיבור לרשת אלחוטית, היום גם טלוויזיה חכמה מתחברת לרשת ואפילו מזגן שמפעילים מהנייד או שואב אבק חכם. בדקו מה הם המכשירים הביתיים שמחוברים אצלכם לרשת באופן קבוע וודאו שכולם מדגמים חדשים ומעודכנים שכן מכשיר מדגם ישן יכול להאט את קצב הגלישה של שאר המכשירים.

לאחר שיש לכם את הרשימה ואת צרכי הגלישה שלכם זה הזמן לפנות לספק הרשת שלכם ולבדוק מולו את חבילת האינטרנט שלכם ולוודא שהיא אכן מתאימה לצרכים שלכם. חבילת אינטרנט מבוססת על מהירת הורדה ומהירות העלאה וחשוב לבחור בחבילה מתאימה שלא תגרום לכך שלוקח המון זמן להוריד משחק או שסרט נתקע באופן קבוע באמצע.

 

איפה הנתב שלכם ממוקם?

אחד השחקנים הראשיים במשחק הוא הנתב עצמו. ההמלצה היא לבחור בנתב מתקדם שמאפשר ביצועי גלישה גבוהים וגם יכול לתמוך במהירות גלישה גבוהה. הנתב או הראוטר הוא האחראי על האינטרנט בבית ומאפשר לכל אחד מאיתנו לגלוש בפרטיות בחדרו באתר אחר ולבצע פעילויות שונות ברשת במקביל. בשביל שהוא יספק את מהירות הגלישה המקסימלית חשוב כמובן שהוא יהיה מדגם חדש ומתקדם אך לא פחות חשוב המיקום שלו. הנתב פועל כל גלי רדיו קצרים ולכן אם תמקמו אותו רחוק מהחדרים זה ישפיע על הקליטה של הרשת האלחוטית. חשוב למקם אותו במקום מרכזי וגבוה ללא הפרעות סביבו. במידה והנתב שלכם לא מספיק, יש היום אפשרויות להוספת נתב בבית או מכשיר שתפקידו להגדיל את הטווח של הנתב הקיים.

 

 איזו תשתית אינטרנט קיימת אצלכם?

בשנים האחרונות החלו להעביר את רוב בניני הדירות בארץ וגם חלק מהבתים הפרטיים לתשתית של סיבים אופטיים. הסיבה היא שהרשת הישנה של כבלים או גידי נחושת היוותה את הגורם למהירות גלישה איטית. תשתית של סיבים אופטיים היא הטכנולוגיה המתקדמת ומן הסתם המועדפת היום להעברת מידע בכמות גדולה יותר, מהירות גבוהה יותר ומרחק רחוק יותר.

אין ספק שאורח החיים שלנו היום דורש חיבור מהיר ומיידי לרשת האינטרנט וכאשר החיבור לרשת נתקע או שלוקח הרבה זמן להתחבר ולבצע פעולות ברשת זה מפריע להתנהלות היומיומית שלנו. בכדי לשפר את מהירות הגלישה באינטרנט יש צורך לבצע את כל הדברים הללו, פעולות קצרות וקלות שבאופן יעיל ביותר ישפרו את מהירות הגלישה ברשת הביתית לפעמים באופן משמעותי.

  • 1975 צפיות

כתבות מומלצות עבורך:

לפרטים נוספים והתחברות מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם תיק תק
* כל השדות הינם שדות חובה
תודה!
אנחנו אוטוטו חוזרים אליכם עם כל התשובות לכל השאלות