דגשים לבחירת ספק אינטרנט

האינטרנט הוא חלק בלתי נפרד מהחיים של כולנו. בין אם מדובר לצרכי עבודה או לצרכי פנאי- בחיים המקצועיים או בחיים האישיים שלנו- אנחנו נעזרים באינטרנט כמעט בכל דבר ולכן אנחנו צריכים לבחור ספק אינטרנט טוב ואיכותי. ברגע שאנחנו עוברים דירה או מחליפים ספק אנחנו צריכים לשים לב לכמה דגשים חשובים רגע לפני שאנחנו מתחייבים בכדי להיות בטוחים שנקבל את השירות הטוב ביותר במחיר הטוב ביותר.

ישנם מספר שיקולים לבחירת ספק אינטרנט ודגשים לבחירת ספק אינטרנט שחשוב לשים לב אליהם. העיקריים הם- איכות הגלישה, התשתית, מערך השירות והתמיכה של הספק, המחיר שתשלמו עבור השירותים וכמובן השירותים שתקבלו עבור המחיר שתשלמו.

דגש ראשון- איכות הגלישה:

למרות שמדובר באינטרנט ביתי אנחנו צריכים איכות גלישה טובה- כמה שיותר טובה. ככל שיש יותר אנשים בבית ויותר מכשירים שגולשים בהם כך צריך מהירות גלישה מהירה יותר. חשוב שתבדקו מהי מהירות הגלישה שהספק מציע וכמובן תבדקו חוות דעת שונות ברשת או על ידי שאילת אנשים. לא תמיד תצטרכו את החבילות של הגלישה המהירה ביותר אבל כדאי שתבדקו מהי מהירות הגלישה המינימלית שהספק מציעה ואם היא מספיקה לכם.

דגש שני- התשתית:

התשתית עליה מתבססים שירותי הספק כוללת גם נתב- ראוטר. כאשר אתם בוחרים ספק אינטרנט אתם מקבלים איתו גם נתב וחשוב שתוודאו שהוא איכותי וחדש בכדי שלא תהיינה בעיות שקשורות אליו. אם אתם מעוניינים לרכוש נתב בעצמכם בדקו את התנאים כי לא כל נתב מתאים לכל ספק ולכל תשתית.

דגש שלישי- מערך השירות והתמיכה של הספק:

שירות לקוחות הוא שירות בסיסי כאשר אתם בוחרים ספק אינטרנט. חשוב שתקבלו שירות לקוחות טוב כאשר אתם מתקשרים, שיהיה נציג טכני זמין 24/7 וגם שאפשר לנהל צ'ט עם נציג שירות באתר של הספק במקום לחכות על הקו לנציג שירות טלפוני. חשוב שתבדקו כמה זמן לוקח למנהל לחזור אליכם במידת הצורך, מהם תנאי השירות, מתי מגיע טכנאי אם צריך בכדי שתוכלו להכניס את כל אלה לשיקולים שלכם בבחירת ספק אינטרנט.

דגש רביעי- המחיר עבור השירותים:

יש כמה ספקי אינטרנט ביתי בשוק בארץ וכולם מתחרים אחד בשני ולכן כולם מציעים חבילות והטבות. כדאי לבדוק היטב מה החבילה כוללת ומה המחיר שלה. השוו את החבילות ואת המוצרים השונים לפני שאתם בוחרים ספק כדי לא ליפול על מבצע חד פעמי ולאחר מכן שירות המשך שמשתלם פחות.

דגש חמישי- השירותים שתקבלו עבור המחיר שתשלמו:

בדקו היטב מה השירותים של הספק כוללים מעבר לחבילת האינטרנט שבחרתם. אם יש שירותי סינון אתרים, אנטי וירוד וכדומה כדאי ורצוי לקבל אותם מאותו ספק.

.

  • 3730 צפיות

כתבות מומלצות עבורך:

לפרטים נוספים והתחברות מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם תיק תק
* כל השדות הינם שדות חובה
תודה!
אנחנו אוטוטו חוזרים אליכם עם כל התשובות לכל השאלות