למה אינטרנט לעסקים יכול להשפיע על זמני העבודה בעסק באופן כל כך משמעותי?

כל עסק בכל גודל ובכל תחום צריך חיבור קבוע ומהיר לרשת האינטרנט. בין אם מדובר בעסק קטן עם שני עובדים או עסק גדול עם מאות ואף אלפי עובדים- יש צורך בשירות של אינטרנט לעסקית בכדי להתנהל בעולם העסקי בצורה עסקית יעילה ונכונה. מכיוון שהספקים השונים מודעים לעובדה שלבעלי עסקים יש דרישות וצרכים אחרים מאשר משתמשי אינטרנט ביתי או אפילו גיימרים, הם מציעים חבילות אינטרנט הממותגות כחבילות אינטרנט לעסקים ומותאמות לגודל העסק לצרכים ולדרישות שלו בהתאם.

כל עסק צריך שירות אינטרנט לעסקים:

כמעט בכל רגע נתון במהלך יום העבודה שלנו אנחנו עושים שימוש ברשת האינטרנט- אנחנו מחפשים מידע ברשת, שולחים ומקבלים מיילים, גולשים במדיה החברתית ואפילו מבצעים שיחות לחו"ל או פגישות און ליין עם ספקים ועם לקוחות. ברגע שגם יש אתר או מערכת הזמנות ממוחשבת וכמה מחלקות בחברה או בארגון שדורשות סנכרון תמידי ביניהן- הדגש על חבילת גלישה מותאמת ואינטרנט חזק עולה באופן משמעותי.

בנוסף לצורך ברשת אינטרנט יציבה שתאפשר גלישה במהירות גבוהה וביצוע כל הפעולות בצורה יעילה ללא ניתוקים או הפסקות בקליטה, יש צורך גם בקו אינטרנט מאובטח עם שימת דגש על אבטחת מידע של כל המידע הרגיש והסודי של כל עסק ולא פחות חשוב- מערך שירות עסקי ייחודי במידה של תקלות וניתוקים. מהסיבה הזו כל בעל עסק צריך לברר על חבילות אינטרנט שמציעות שירות אינטרנט לעסקים והן כוללות- תשתית, ספק וגם שירותים נוספים מתקדמים בהתאם לעסק.

נקודות חשובות לבדיקה בבחירת חבילת אינטרנט לעסקים:

  1. חיבור מהיר ויציב המבטיח תקשורת טובה ברמה גבוהה. מכיוון שבעסק זורם הרבה מידע יש צורך בקו מהיר וחזק ויציב לצורך העברת המידע בזמן הנתון. קחו לדוגמא שיחות לחו"ל שכבר אינן מתבצעות רק בטלפון הקווי אלא דרך הרשת האינטרנטית בזום או דרך שירותי הווטסאפ והמדיה החברתית ולכן חשוב לוודא שיהיה קו יציב ותקשורת טובה ורציפה.
  2. שירות תמיכה זמין ויעיל שיוכל לספק מענה מידי לכל תקלה שתעלה ולתקן אותה בהתאם. במידה ואין לכם אינטרנט ביתי לכמה שעות הדבר מתסכל ומעצבן אבל לא גורם לכל נזק אבל כאשר מדובר בעסק שאין לו את האפשרות להתחבר לרשת או לכל מערכת שהיא ליותר מדי זמן הדבר יכול לגרום עיכובים ותקלות שתובלנה להפסדים כספיים ולתלונות של לקוחות. אינטרנט לעסקים מחייב תמיכה טכנית מותאמת וזמינה לאורך כל שעות הפעילות שלו.
  3. פתרונות עסקיים נוספים- מעבר לתשתית אינטרנט טובה ויציבה וספק אינטרנט טוב ואיכותי חשוב גם לבחור בספק שמציע פתרונות עסקיים נוספים . קיימים היום שירותים עסקיים רבים ומגוונים המאפשרים ליהנות משירותי מרכזיה, שירותי ניהול גלישה, פתרונות רשת אינטרנט אלחוטית ושירותי אבטחה מותאמים. לפני בחירת חבילת אינטרנט עסקית חשוב לברר לגבי כל אלה.
  4. רמת האבטחה של שירותי האינטרנט העסקיים הם אחד מהדברים החשובים ביותר שיש לבדוק בכדי לוודא שכל המידע שלכם מוגן בצורה המיטבית. המידע שלכם בעסק הוא הכוח שלכם והוא נמצא על גבי המחשבים שלכם, ועל גבי הענן ולעיתים עובדים לוקחים את המחשבים הניידים שלהם הביתה או עובדים מהמכשיר הנייד שלהם וכף חושפים את המידע החוצה. קודם כל חשוב שיהי לכם בעסק עצמו קו אינטרנט מאובטח ברמה הגבוהה ביותר שמספק הגנה מקיפה לכל התוכנות שלכם ולשרתים של העסק. כל עסק חייב להיות מוכן מפני וירוסים, סייבר ואפליקציות וכן כניסה לאתרים חשודים, קבלת מיילים שהם ספאם ועוד. מעבר לכך חשוב לאבטח את המחשבים הניידים שמוצאים מן החברה על ידי העובדים, להסביר להם על אבטחת מידע, לוודא מי מוסמך להעביר מידע ולוודא שרק עובד שיש לו גישה מאובטחת לעבודה מרחוק מבצע את העבודה מבלי לפגוע בעבודה או באבטחה של העסק.

 

בנוסף לבדיקה של רמות האבטחה, איכות ומהירות הרשת המוצעת והפתרונות העסקיים המוצעים במסגרת שירותי האינטרנט של הספק חשוב גם לבדוק את איכות הציוד שאתם מקבלים ולא פחות חשוב מכך- את רמת השירות. במידה ותהיה לכם תקלה אתם רוצים להיות בטוחים שתקבלו את השירות המהיר ביותר והטוב ביותר מטכנאי שמבין את התקלה ויכול להציע פתרון וכן שלא תידרשו להחליף ציוד כל כמה זמן עקב תקלות חוזרות ונשנות או רצון של הספק לשדרג אתכם ללא צורך.

עם הרשימה הזו מומלץ לבצע סקר שוק בתחום שירותי האינטרנט לעסקים ולבצע את הבחירה הטובה ביותר לעסק שלכם.

  • 707 צפיות

כתבות מומלצות עבורך:

לפרטים נוספים והתחברות מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם תיק תק
* כל השדות הינם שדות חובה
תודה!
אנחנו אוטוטו חוזרים אליכם עם כל התשובות לכל השאלות