אינטרנט לגיימינג – איך בוחרים ספק?

אם אתם מתלבטים בנושא בחירת חבילת אינטרנט ביתי חשוב שקודם כל תענו על מספר שאלות ותגדירו לעצמכם את המטרה של החבילה. כמה דיירים יש בבית ובכמה מכשירים הם גולשים? בכמה מכשירים גולשים בו זמנית בממוצע ביום ולאילו מטרות? אם אחת המטרות שלכם היא אינטרנט לגיימינג אז חשוב לבחרו את השירות הטוב והמשתלם ביותר.

אינטרנט לגיימינג- משחקים ברשת במהירות ללא קטיעות וריצודים:

משחקים ברשת הם ממש לא רק לילדים והרבה מבוגרים משחקים גם הם ברמה בסיסית ואפילו ברמה מקצועית. כל מי שמשחק במשחק גיימינג כזה או אחר מבין שיש צורך באינטרנט חזק ואיכותי ללא עיכובים מיותרים בתגובות, ללא ניתוקים מעצבנים באמצע המשחק ועם מהירות תגובה ופונקציות נוספות שיהפכו את המשחק שלהם למהנה וגם יעזרו להם כמובן לנצח.

כל ספקיות האינטרנט כבר הבינו שקהל הגיימרים הוא קהל גדול וחשוב שרוכש חבילות איכותיות ולכן יצרו חבילות גלישה ביתיות שונות שמציעות מהירות העלאה גבוהה למדי וקדימות בגישה לשרתים של המשחקים וכמה שפחות חסימות של כתובות מחשב. גיימרים בעיקר מחפשים שירות מהיר שמקצר את הזמן בין שליחת הפקודה שלהם לבין ההופעה של הפקודה על גבי המסך וכמובן- לשפר את חוויית המשתמש והמשחק שלהם, ולצורך כך הם מוכנים לשלם והרבה.

כל מה חשוב לבדוק בבחירת חבילת אינטרנט לגיימינג:

מכיוון שיש לא מעט ספקיות שמציעות מבחר של תוכניות חשוב קודם כל להבין איך זה עובד, מה אתם צריכים ורוצים ולאחר מכן לבצע השוואת מחירים ותנאים בין החבילות שמוצעות לכם וכמובן לבחור את חבילת הגלישה המתאימה ביותר עבורכם.

שירות של אינטרנט לגיימינג פועל על טכנולוגיה של סטרימינג- הטכנולוגיה שנדמה שהשתלטה על חיינו לאחרונה והיא זו שמבצעת את הבחירה עבור השחקנים- מה הנתיב המהיר ביותר לחיבור לשרת הבינלאומי של המשחק ומהי הדרך המהירה ביותר להעביר את הנתונים לשרתים בארץ. כמובן שחשוב לשים דגש על המהירות בכדי להישאר בתוך המשחק , מהירות שתאפשר לשפר באופן משמעותי את הביצועים של הגיימר בעל חבילת הגלישה ללא ריצודי מסך וללא קטיעות במהלך הצפייה ובמהלך המשחק עצמו.

אחד הנתונים העיקריים בבחירת חבילת גלישה לאינטרנט הביתי שלנו הוא המהירות. גם אם אין גיימרים בבית או שאתם נוטים לשחק ממש מעט משחקים ברשת, כולנו רוצים חיבור איכותי ורציף ומהירות גלישה גבוהה ללא הפסקות. כאשר מדובר בגיימרים החשיבות של מהירות הגלישה הינה קריטית שכן הם צריכים רצף של משחק ללא ניתוקים או קטיעות מכיוון שלעיתים הם תלויים במהירות תגובה של פחות משניה בכדי לנצח את המשחק אל מול שחקני הרשת האחרים במחשבים ברחבי העולם שתלויים גם הם במהירות הגלישה והעברת הנתונים של ספקית האינטרנט הביתית שלהם.

הנתון הכי חשוב שכדאי שתכירו בחבילת אינטרנט לגיימינג:

במידה ואתם מחפשים חבילת אינטרנט ביתית ויש לכם גיימרים בבית חשוב לבדוק לגבי חבילות גלישה ייעודיות לשחקני רשת המאפשרות משחקים אונליין בו בזמן עם מספר רב ומשתנה של שחקנים ממקומות שונים בעולם ומצריכות העברת מידע מהמחשב  או מהקונסולה וחזרה אליהם במהירות העלאה גבוהה במיוחד. נתון שחשוב מאוד לבדוק נקרא פינג- והוא מודד את המהירות של התגובה בין השחקן לשרת. בכדי לוודא שקיימת

  • 1099 צפיות

כתבות מומלצות עבורך:

לפרטים נוספים והתחברות מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם תיק תק
* כל השדות הינם שדות חובה
תודה!
אנחנו אוטוטו חוזרים אליכם עם כל התשובות לכל השאלות