מדריך יצירת סינון תוכן לילדים ביוטיוב – חובה לכל משפחה

הילד או הילדה צופים ביוטיוב? יש לך חששות לגבי אופי התכנים הזמינים לילדך? לצד היתרונות הרבים אשר מביאה איתה רשת האינטרנט, קיימות גם סכנות רבות המאיימות על חינוכם של ילדינו ובריאותם הנפשית.

ניצול נכון של יתרונות הרשת

האינטרנט הוא אוצר של מידע ומקור נפלא להשכלה ולהעשרה במגוון אדיר של תחומים. אינטרנט ביתי מאפשר למידה, יצירת תחביבים, היכרות עם אנשים, ולמעשה מזמין אותך לניהול חיים מלאים בפעילות חיובית ובריאה. לצד כל אלה קל מאוד להחשף לתכנים אשר אינם הולמים ויכולים להזיק מאוד לנפשם הרכה של ילדים ובעיקר כאשר גישתם למחשב קלה. תכנים פורנוגרפיים, תכנים המציגים אלימות קשה, סרטוני תעמולה מסוכנים ועוד.

כיצד ניתן ליהנות מהשפע החיובי מבלי להיחשף לשלילי בחבילת גלישה באינטרנט

אחד האתרים הפופולאריים ביותר בעולם האינטרנט הוא היוטיוב, המכיל מיליוני סרטונים בכל תחום אפשרי. היוטיוב אהוב במיוחד על הילדים שכן הוא מכיל הרבה מאוד סרטוני ילדים מלאי חן וערך חינוכי.

על מנת לשמור על ילדכם, ישנם כמה דרכים לחסום תכנים לא ראויים ביוטיוב בחבילת גלישה . ראשית, על מנת להבטיח את הצלחת תהליך הסינון מומלץ להשתמש בדפדפן עדכני ובגרסה החדשה של יוטיוב.

כיצד חוסמים תוכן שלילי ביוטיוב ?

התהליך הוא פשוט אך יש להקפיד על הצעדים הנכונים. בתחתית עמוד היוטיוב ישנה חלונית "בטיחות" או "סינון" בגרסאות מסוימות, עליה יש ללחוץ לפתיחתן של שתי חלוניות "הפעל" ו "השבת". להגדרת חסימת תכנים המיועדים למבוגרים בלבד ושאר תכנים העלולים להזיק לילדים, יש ללחוץ "הפעל" ולאחר מכן "שמור". באופן הזה מצב סינון תכנים ישמר עד לשינוי ההגדרה.

נעילה של מצב בטיחות

ישנה אפשרות לנעול את מצב הבטיחות על ידי הזנה של סיסמת הגוגל שלך בחלונית המתאימה אשר תיפתח אחרי לחיצה על "הפעל". במצב נעילה לא ניתן לשחרר את מצב הבטיחות אלא על ידי הקשה נוספת של הסיסמה. כך אפשר להבטיח כי לאף אחד מבני המשפחה לא תהיה גישה לתכנים לא רצויים.

חבילת אינטרנט ביתי

019 היא חברת תקשורת המציעה חבילות סוללר משתלמות ובטוחות. בין השאר ניתן לרכוש חבילת אינטרנט ביתי עם תוכנת "נטפרי" – לסינון תכנים לא הולמים לחבילת גלישה בטוחה ולשמירה על ילדכם.

פרטים נוספים על החבילות ממתינים לכם כאן.  

  • 13926 צפיות

כתבות מומלצות עבורך:

לפרטים נוספים והתחברות מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם תיק תק
* כל השדות הינם שדות חובה
תודה!
אנחנו אוטוטו חוזרים אליכם עם כל התשובות לכל השאלות